Fall Risk

To be interested in everthing.And live at present,enjoy yourself.

© Fall Risk
Powered by LOFTER


-That is the supreme god.


-有一个魔鬼一般的神。

-他冷酷无情。

-他有聪慧美丽的妻子。


-there is a devil general god.

-he ruthless.

-he has a smart beautiful wife.


-有一天他把他忠实的大臣召唤来。

-他告诉他。

-他问他的问题他只能回答是。

-否则就是对神的不尊。


-Otherwise it is god's not respect

-Otherwise it is god's not respect


-神问道。

-你是否对我忠诚。


-God asked.

-Whether you to my loyalty.


-是的。

-那个人答道。


-The minister said.


-神问道。

-你是否渴望我的权利。


-God asked.

-If you desire my rights.


-是的。

-那个人迟疑一会儿。-说是的。


-The minister said.

-He hesitated for a moment so said.


-神问道。

-你是否渴望我那美丽的妻子。


-god asked.

-whether you crave me the beautiful wife.


-不是的。

-那个人答道,惶恐地看着高贵的神。


-He said no.

-Be afraid to look at god of noble.


-神杀死了他。

-God killed his.



没检查语法。也是以前的文。说起来,我觉得还挺来感的。可是我并不想表达他喜欢神的老婆吧…我记得好像这是跟前面那片有关系?



评论